Autoservice Leo Borst

Autoservice Leo Borst

Adres: De Volger 8
Postcode: 1483 GA
Plaats: De Rijp
E-mailadres: info@leoborst.nl
Website: http://www.leoborst.nl
Contactpersoon: Leo Borst
Telefoon: 0299-674199
Fax: 0299-673306

Leo Borst is al 27 jaar een fullservice autobedrijf met 15 medewerkers. In ons Autobedrijf verrichten wij alle voorkomende werkzaamheden met de modernste apparatuur en goed opgeleide autotechnici aan alle merken auto’s.
Tevens verkopen wij alle merken nieuwe auto’s en beschikken wij in onze showroom over een aantal jong gebruikte auto’s. Wist u ook, dat wij een eigen FOCWA erkend autoschadebedrijf hebben, dat werkt voor zowel particulieren, bedrijven als voor alle verzekeraars? Autobedrijf Leo Borst staat bekend om zijn snelle, klantvriendelijke service en goede prijs/kwaliteit verhouding. U wordt van harte uitgenodigd om eens vrijblijvend kennis te komen maken met ons Autobedrijf.

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 7.30 – 18.00 uur

Zaterdag: 8.30 – 16.00 uur

facebook autoservice leo borst
Het verhaal achter de autologo's: HyundaiJij dacht zeker dat het logo van Hyundai gewoon de eerste letter van het merk was. Kijk dan maar nog eens. Het logo van de Zuid-Koreaanse autofabrikant staat symbool voor twee personen die elkaar de hand schudden.
𝗧𝗘 𝗞𝗢𝗢𝗣: 𝘿𝘼𝘾𝙄𝘼 𝙇𝙊𝙂𝘼𝙉 Bouwjaar: 2014Kilometerstand: 49.145 km☑️ ECO-modus☑️ 15'' Stalen velgen 'Groomy' met volledige wieldop☑️ Interieur met chroomkleurige accentenMeer weten? Kom gezellig bij ons langs of bezoek onze website.🌐 http://bit.ly/2WHaEBP
Het verhaal achter de autologo's: Alfa RomeoAlfa Romeo heeft als logo een ringslang met een man in z’n kaken, wat staat voor de overwinning op de concurrentie. Aan de rechterkant van het logo is de Milanese vlag, de thuisbasis van het merk. De heraldische Savoy-knopen verdwenen met de monarchie in Italië. Ze werden gevoerd door de machtige Savoy-familie. Hun motto: “Stringe ma non costringe”, wat zoiets betekent als verbinden, maar niet verstikken.
Afgelopen vrijdag hebben we weer een auto mogen afleveren.Deze schitterende Opel Astra gaat weer de weg op met een nieuwe eigenaar! Veel rijplezier! 😁 🚗
Het verhaal achter de autologo's: MazdaDe naam 'Mazda' is een verwijzing naar Ahura Mazda, de belangrijkste almachtige van het mazdeïsme of zoroastrisme. Dat is een religie die rond de tiende eeuw voor Christus in Perzië in het leven werd geroepen. Het woord wordt ook gebruikt als synoniem voor god. Er wordt ook weleens gezegd dat het afgeleid is van een Engelse versie van de naam Jujiro Matsuda, oprichter van Mazda.In 1934 werd het eerste logo ingevoerd, dat in letters was uitgeschreven. Maar amper twee jaar later werd al een nieuw handelskenmerk voorgesteld, verwijzend naar de sterke band met geboorteplaats Hiroshima. De driedubbele 'M', die doet denken aan vleugels, stond voor Mazda Motor Manufacturer en moest 'lenigheid, snelheid en de mogelijkheid om nieuwe hoogtes te bereiken' uitstralen.De introductie van het klassieke 'M-logo' viel samen met de lancering van de eerste personenauto’s van Mazda in 1959. Zestien jaar later kwam Mazda met het Corporate Identity System (CIS) op de proppen. De producten werden enkel gesierd met de merknaam in de bekende geblokte letters die nu nog steeds van toepassing zijn.Voor de exportmarkt ontwikkelde Mazda in 1991 eindelijk een nieuw logo. Maar dat logo moest het jaar erop al worden aangepast. De diamant die in de ellips te zien was deed volgens de jury immers te veel aan de ruit van Renault denken. Al moest de beeltenis eigenlijk een vleugel, de zon en een lichtcirkel voorstellen.In 1997 werd het nieuwe logo wereldwijd geïntroduceerd. Het geeft de Mazda 'M' weer, wiens uitgesproken 'V'-vorm staat voor het uitslaan van de vleugels waarmee het de toekomst in vliegt. Het staat voor de creativiteit, de missie en vitaliteit van Mazda, met andere woorden, de drang om altijd maar te groeien en te verbeteren.
Het verhaal achter de autologo's: FiatFiats eerste logo kwam in 1899 bovendrijven en zag eruit als een lederen lapje met daarop de bedrijfsinformatie. Het stamt uit een tijd waarin het merk haar allereerste rijtuig zonder paarden introduceerde. Twee jaar later al werd een nieuw en moderner embleem geïntroduceerd: een blauw plaatje uit koper met in het midden de naam van de autobouwer.In 1904 werd de vorm van het logo aangepast en bleef het tot 1921 ongewijzigd. Van toen af aan stond de naam 'Fiat' in rode letters afgebeeld op een witte cirkel. De gestileerde laurierkrans rondom het logo was bedoeld om de zegevierende deelnames aan de eerste autoraces te vieren. In '25 echter werden de kleuren op die van de laurierkrans na omgewisseld.De volgende transformaties vonden plaats in 1931 en 1932. Eerst werden de letters in een smalle rechthoek gepropt om daarna in een schildvorm terecht te komen, gelijkend op de radiatorroosters van de toenmalige nieuwe modellen.De grootste aanpassing werd echter in 1968 doorgevoerd. Het lettertype veranderde volledig en elke letter - schuingedrukt - kreeg een apart hokje om in te wonen. Fiat wilde zich ermee als groep profileren. De achtergrondkleur was voortaan blauw.Tot vlak voor de eeuwwisseling bleef het vervolgens stil rond het logo. Voor het nieuwe ontwerp werd teruggegrepen naar de stijl van 1921. Met dat verschil dat het nieuwe embleem een blauwe achtergrond genoot en gechromeerd was. De karakteristieke ‘A' alsook de rand met de laurierkrans bleven weliswaar overeind.We herkennen het huidige logo aan de rode invulling, aan de verwijzing naar radiatorroosters van Fiats tot en met de jaren '60 en aan zijn driedimensionale kenmerken. Die moeten wijzen op moderne technologie, Italiaans design, dynamisme en individualisme.
Afgelopen maandag hebben we weer iemand blij mogen maken met deze mooie wagen! 🚗Veel veilige kilometers toegewenst! 👍Meer occasions zien?Bezoek onze website ➡️ http://bit.ly/2WHaEBP
Het verhaal achter de autologo's: CitroënHet idee voor dit logo met dubbele strepen ontstond toen oprichter André Citroën op bijzondere wijze geïnspireerd raakte in Polen.Tijdens een familiebezoek in Polen kreeg een jonge André Citroën een romance met een vrouw genaamd Olga Doussavitcha. Zij nodigde André uit voor een bezoek aan haar oom, een uitvinder. Op de grond van deze uitvinder vond Citroën twee houten tandwielen, waarvan de tanden in een V-vorm stonden. In 1900 kocht Citroën het alleenrecht voor een productiemethode die tandwielen met een V-vormige vertanding produceert. André zag namelijk tijdens zijn vondst in Polen de voordelen van deze tandwielen, die sterker zijn, stiller werken en kleiner kunnen zijn. Hij geloofde dusdanig in deze pijlvormige kepervertanding, dat hij er zijn merklogo van maakte.In 2009, toen Citroën haar 90-jarig jubileum vierde, werd met een compleet nieuwe merkidentiteit het huidige geïntroduceerd. Het nieuwe logo is vetter, driedimensionaal en voorzien van afgeronde hoeken. Onder designers bekend als de “dubbele hondenneus”. Het eerste model dat dit logo droeg was de Citroën C3.
Het verhaal achter de autologo's: ChevroletOver de herkomst van het logo van Chevrolet gaan twee verhalen rond. De eerste is dat er lange tijd als waarheid werd aangenomen dat co-oprichter William C. Durant zijn inspiratie voor het Chevrolet-logo in een Parijse hotelkamer heeft opgedaan, door naar de 'strikjes' op het behang te kijken. Hij scheurde een stukje van het behangpapier af om het aan vrienden te laten zien, met in gedachten dat het een goed ontwerp zou zijn voor het logo van een auto.het tweede verhaal wordt verteld door Billy's weduwe Catherine. Zij beweert dat William in hun hotelkamer de krant las en een design zag en verklaarde
PARTY! 🎉Onze Chris is jarig! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan vandaag! 🎁Wens jij hem ook een leuke dag toe? 😃